Certyfikat systemu zarządzania jakością starostwo otrzymało w 2006 roku. W Urzędzie wdrożono wtedy 13 procedur określających standardy pracy starostwa i urzędników. - Najważniejszym celem utrzymywania wdrożonego systemu jest zapewnienie lepszej obsługi klienta, zachowanie standardów jakości i terminowości załatwianych spraw - wyjaśnia Krystyna Klisiewicz, naczelnik wydziału organizacyjnego w starostwie. Zgodnie z normami jakościowych, jednostka certyfikująca dokonuje corocznie weryfikacji systemu.
- Audyt polegał na sprawdzeniu spełniania wymagań poszczególnych punktów powołanej normy, dokumentacji systemowej oraz innych działań prowadzonych w ramach systemu - mówi starosta Ryszard Ożóg, dodając, iż ma on na celu zarówno potwierdzenie, czy wdrożony system jest utrzymywany, jak i ocenę stanu jego rozwoju oraz doskonalenia zgodnie z obowiązującymi wymaganiami. Przeprowadzony właśnie audyt, który obejmował m.in.: zarządzanie systemem, realizację usług dla klienta, oceny zadowolenia klientów ze świadczonych usług
Audytowano wydziały: organizacyjny; geodezji, kartografii, katastru i gospodarki nieruchomościami;, architektury, komunikacji i transportu, spraw obywatelskich i zarządzania kryzysowego oraz finansowo-budżetowy. Audytor wiodący Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji nie stwierdził żadnych niezgodności w funkcjonowaniu systemu zarządzania jakością.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Polski samolot musiał nagle lądować na Islandii. Nerwowa sytuacja na pokładzie
- Gwiazdy „Pulp Fiction” na 30. rocznicy premiery filmu. Niektórych zabrakło
- Kokosanka pingwinem roku. Ptak z gdańskiego zoo bije rekordy popularności
- Sto dni do rozpoczęcia Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Co mówią mieszkańcy Paryża?